Šiomis dienomis verslui išsiversti be reklamos yra pernelyg sudėtinga. Nors visuomet galima atrasti pavyzdžių, kuomet įmonės neskiria jokio biudžeto rinkodarai ir sulaukia daugybės klientų, vis dėlto tai yra tik išimtis iš taisyklės. Dažniausiai verslui, kuris neinvestuoja į rinkodaros priemones, išlikti konkurencingais būna pernelyg sudėtinga. Todėl jei jūs ką tik pradėjote vystyti savo naująjį verslą ir tai yra pirmasis kartas, kai jūs imatės nuosavos komercinės veiklos vystymo, pats metas pasidomėti, kaip turėtų atrodyti jūsų įmonei skirtas rinkodaros planas ir į kokias reklamos priemones jums būtų verta investuoti savo naujojo verslo apyvartines lėšas.
Spausdintos reklamos priemonės
Būtų labai klaidinga manyti, kad šiomis dienomis verslui nėra jokios prasmės investuoti į spausdintas reklamos priemones. Ir nors suprantama, kad skaitmeninė rinkodara beveik visais atvejais nugali, spausdinta reklama iki šiol yra efektyvus sprendimas – žinoma, jei yra pasitelkiamas tikslingai.
Todėl jei jūs norite, kad jūsų įmonei skirta rinkodaros strategija būtų suformuota iš kompleksinių šiuolaikinių reklamos priemonių, taip pat neturėtumėte užsimerkti ir į spausdintą reklamą. Tai gali būti tiek lankstinukų ir skrajučių gamyba, tiek ir plakatai, bukletai, katalogai ar lauko reklama. Yra labai daug spausdintos reklamos priemonių, kurias gali pasitelkti bene kiekvienas verslas – nepaisant to, kokia komercine veikla jis besiverstų. Svarbiausia, kad tokios priemonės būtų nutaikytos į tikslinę auditoriją ir būtų platinamos (arba rodomos) tinkamose vietose.
Skaitmeninės rinkodaros sprendimai
Nereikia nė sakyti, kad šiandien skaitmeninė reklama karaliauja rinkodaros rinkoje. Didžioji dalis šiuolaikinių vartotojų jiems aktualios informacijos yra linkę ieškoti internetu, o tai reiškia, kad būvimas virtualioje erdvėje verslui šiomis dienomis yra ypač aktualus. Jei verslo nėra internete, tuomet jis praranda didžiulį potencialių klientų srautą, kartu stiprindamas tų konkurentų pozicijas rinkoje, kurie pasitelkia skaitmenines rinkodaros priemones.
Taip pat nereikia pamiršti, kad skaitmeninių rinkodaros sprendimų efektyvumas yra gerokai didesnis. Ką jau kalbėti apie tai, kad kiekviena įmonė, kuri naudojasi tokio pobūdžio sprendimais, turi galime įvertinti konversijos rodiklį, labai tiksliai apskaičiuoti, kiek kainuoja kiekvienas naujas atvestas klientas, kokie sprendimai pasižymi didžiausiu efektyvumu, o kurie mažiausiu, kaip elgiasi vartotojai, kas jiems yra aktualiausia, kuriuo metu yra efektyviausia reklamuotis ir kt. Visa ši informacija yra labai svarbi kiekvienam verslui, kuris nori pagerinti savo pasitelkiamų rinkodaros priemonių sukuriamą investicinę grąžą (ROI).
Lojalumo programos
Naudinga pagalvoti ir apie įvairias lojalumo programas, kurių pagalba galima išsaugoti esamus klientus ir paskatinti prisijungti naujus. Be to, jei lojalumo programos yra sudaromos profesionaliai ir apgalvotai, tuomet labai tikėtina, kad esami vartotojai taps reguliariais klientais, kurie bėgant laikui atves ir dar daugiau naujų vartotojų, besidominčių jūsų teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis.