Reklamos gamybos privalumai ir trūkumai

Tinkami reklamos gamybos sprendimai užtikrina reklamos poveikio efektyvumą. Vienas svarbiausių reklamos privalumų gamintojų, prekės ženklų atstovų ar importuotojų atžvilgiu yra padidėjęs gaminių, produktų, prekių ar paslaugų pardavimas. Reklama padeda gamintojui  supažindinti auditoriją su produktu ir jo naudojimu bei nauda, todėl gerai reklamuojamą prekę gamintojas gali lengviau parduoti. Taip pat reklama gamintojų, prekės ženklų atstovų ar importuotojų atžvilgiu, skatindama pardavimų apyvartą, skatina ir masinę prekių gamybą, dėl kurios sumažėja vidutinės gamybos sąnaudos ir gaunamas didesnis pelnas.

Reklamos gamybos privalumai vartotojų atžvilgiu yra didesnis kokybiškų prekių ar paslaugų pasirinkimas, garantija, kad už reklamuojamą prekę ar paslaugą nebus permokama, nes dažniausiai reklamoje nurodomos fiksuotos kainos, galimybė sužinoti apie naujus produktus, jų savybes, kainas ir panaudojimą, nuolaidas ir specialius pasiūlymus. Tačiau, kai priimami netinkami reklamos gamybos sprendimai, reklamos poveikis gali būti neveiksmingas. Jei reklamos gamybai skiriama per didelė biudžeto dalis iš anksto, didelės sumos investavimas nebūtinai gali duoti norimų rezultatų, o tai gali sumažinti pelną. Taip pat reklamos gamyba neduoda naudingų rezultatų, jei reklamoje pateikiami klaidingi faktai, susiję su produktais ir paslaugomis.

Dažnai klaidingai pristatoma produkto nauda, skatinanti žmones pirkti, bet prieštaraujanti vartotojo interesams, galų gale nulemia vartotojų nusivylimą ir gamintojų pelno praradimą. Taip pat reklama gali būti nenaudinga, kai reklamoje pasirenkama naudoti netinkamą kalbą ar vaizdus, pavyzdžiui,  žeidžiančius tam tikras socialines mažumas ar žmonių grupes, siekiant pritraukti vartotojų dėmesį. Be to, neretai stambūs gamintojai gali panaudoti reklamos gamybą, kad padidintų savo monopolinę rinkos kontrolę. Reklama neretai padidina žinomumą apie kai kuriuos produktus ar paslaugas bei jų gamintojus, tačiau skatina pamiršti apie kitas galimybes.