Namų tvarkytojų įmonė: kokiomis vertybėmis būtina vadovautis?

Pastaruoju metu vis labiau populiarėja įmonės, kurias sudaro ne viena namų tvarkytoja – būrys darbščių specialisčių, galinčių per neilgą laiko tarpą išvalyti namus ar biurą. Vis dėlto, jei nuspręsite steigti tokią įmonę, teks naudoti įvairius išteklius bei atlikti daug darbų, tačiau negalima pamiršti ir dar vieno, kuriam vertėtų skirti ypatingą dėmesį. Tai – vertybių, kuriomis vadovausis jūsų komanda, nustatymas. Savaime suprantama, šį sąrašą galite sudaryti savo nuožiūra, na, o mes pateikiame tas vertybes, kurios tiesiog negali jame neatsidurti.

Kruopštumas

Kruopštumas – viena svarbiausių vertybių, kuria yra būtina vadovautis kuriant tokio pobūdžio paslaugų įmonę: tokie darbai kaip stiklinių paviršių valymas bei blizginimas, interjero detalių valymas yra labai monotoniški, tačiau reikalauja ypatingo kruopštumo.

Atsakomybė

Namų tvarkytoja turi būti ir labai atsakinga. Svarbu pabrėžti, jog ši savybė turi pasireikšti įvairiais aspektais:  kalbame ne tik apie tai, jog į darbą reikia atvykti sutartu laiku, bet ir atsakingai atlikti visas pavestas užduotis – dirbti laikantis nurodymų bei atsakingai elgtis su kliento turtu. Beje, bus idealu, jei bendradarbiausite ir su draudimo kompanijomis. 

Gebėjimas dirbti individualiai

Namų tvarkymas bei valymas yra tas darbas, kurį dažniausiai atlieka vienas žmogus – toks sprendimas leidžia dirbti kur kas sparčiau bei efektyviau. Belieka tik pridurti, jog žmonės, kurie sugeba dirbti vieni, yra tai, ko reikia jūsų komandai.

Draugiškumas bei nuoširdumas

Šios dvi savybės taip pat yra vertos atsidurti vertybių sąraše. Dėmesį verta atkreipti į tai, kad klientams svarbu ne tik tai, kad paslauga būtų suteikta – neretai reikalingi ir išsamūs patarimai bei tikslus supažindinimas, kaip ir kokios paslaugomis yra teikiamos. Belieka tik pridurti, jog išvardintas užduotis darbuotojai kur kas lengviau įveiks tuo atveju, jei bus nuoširdūs ir draugiški.

Profesionalumas

Na, o pabaigai – dar viena vertybė, be kurios šis sąrašas yra tiesiog neįsivaizduojamas. Tai – profesionalumas. Belieka tik pridurti, jog be šios vertybės išsiversti tikrai nepavyks – tam, kad klientai būtų patenkinti, šios savybės puoselėjimui turite skirti ypatingą dėmesį.