Internetas visiškai pakeitė mūsų įprastinius apsipirkimo būdus. Kadangi internetinė prekyba turi begalę privalumų, didelė dalis žmonių fizines parduotuves iškeičia į elektronines. Tačiau natūralu, kad iki šiol anaiptol ne kiekvienas vartotojas suprantą tikrąją internetinės prekybos naudą, todėl ImuPerku.lt padės atsakyti į pagrindinį ir svarbiausią klausimą – kokios priežastys lemia internetinės prekybos populiarumą?
- Patogiau apsipirkti. Tai pagrindinis veiksnys. Kur daugiau mes galime komfortiškai ir greitai apsipirkti viduryje nakties ir dėvėdami pižamą? Internetine nėra jokių eilių, nereikia laukti, kol atsilaisvins konsultantas, nebelieka būtinybės vykti tolimus atstumus, o apsipirkimo procesas gali būti įgyvendintas per kelias minutes. Tik internetinės parduotuvės mums suteikia galimybę apsipirkti 24/7 – ir tam nereikia skirti jokių papildomų pastangų. Ką jau kalbėti apie tai, kad tuomet, kai vartotojai renkasi virtualias prekes, jas gali gauti akimirksniu.
Mažiau išleidžiama. Didelės nuolaidos ir žemesnės kainos – tai, kas skatina daugelį šiuolaikinių vartotojų pasirinkti internetines parduotuves. Pastaruoju atveju prekybininkai išvengia nepamatuotų išlaidų, kurios atsiranda prekiaujant fizinėje aplinkoje. Naudojantis internetu viskas tampa kur kas lengviau – tiek prekybininkams, tiek ir pirkėjams. Todėl jei vartotojai nori pačių geriausių kainų, jokiu būdu neturėtų pamiršti apsilankyti internetinėse parduotuvėse ir pasidaryti po jų siūlomą prekių asortimentą.
- Daugybė prekių. Tai dar vienas privalumas, kuris yra neatsiejamas nuo internetinės prekybos. Jei lygintume fizines ir elektronines parduotuves, pastarosiose vartotojai gali rinktis iš didesnio asortimento. Kadangi viskas vyksta virtualioje aplinkoje, klientams galima pasiūlyti kur kas daugiau prekių – trumpiau tariant, visą tai, ką savo asortimente turi prekybininkai.
- Mažiau išlaidų. Negana to, kad sutaupoma internetu įsigyjant vienas ar kitas prekes, vartotojai taip pat išvengia ir įvairių papildomų išlaidų. Nebereikia eikvoti kuro vykstant į parduotuvę (arba mokėti už viešojo transporto paslaugas), sumažinama impulsyvaus apsipirkimo tikimybė, išvengiama lankymosi kavinėse, restoranuose ar užkandinėse bei kt. Trumpiau tariant, kai vartotojai pasirenka internetines parduotuves, jie susitelkia tik į savo apsipirkimo procesą.
- Jokio streso. Sutikite, neretai apsipirkinėti prekybos centruose būna labai sudėtinga – aplink zuja daugybė žmonių, girdimas triukšmas ir yra daug kitų papildomų neigiamų veiksnių. Tuo tarpu internete eliminuojama bet kokia streso ir įtampos tikimybė.