Jei vos prieš penkerius ar šešerius metus nemaža dalis interneto vartotojų pakankamai skeptiškai žvelgdavo į internetinę prekybą, todėl dažniau naudodavosi fizinėmis parduotuvėmis, tai šiandien situacija yra radikaliai pasikeitusi. Vis daugiau vartotojų supranta tikrąją internetinės prekybos naudą, todėl elektroninės komercijos populiarumas auga ne dienomis, o valandomis. Ir ši tendencija pastebima ne tik Lietuvoje, tačiau ir visame pasaulyje. Vartotojai nori didesnio patogumo, mobilumo ir galimybės realiu laiku pasirinkti iš didžiulio skirtingų prekių asortimento – tuo tarpu internetinė prekyba gali suteikti visą tai ir kur kas daugiau. Todėl jei šiandien svarstote ar jums vertėtų savo vykdomą fizinės prekybos veiklą perkelti į internetą – pats metas taip ir padaryti. Priežasčių yra begalė, todėl pateiksime bent keletą iš jų.
Visų pirma, šiuolaikinis internetinių parduotuvių kūrimas yra vykdomas pasitelkiant pažangiausias technologijas ir tinkamiausius internetinio marketingo sprendimus, o tai reiškia, kad vartotojas gauna visiškai pilnai paruoštą internetinę prekybos platformą, kurios pagalba gali 24 valandas per parą vykdyti savo komercinę veiklą. Todėl toks didelis prieinamumas ir vartotojų pasiekiamumas sukuria dar palankesnes sąlygas verslui.
Kalbant apie internetinę prekybą, labai svarbu nepamiršti, kad jos atveju mažėja verslo patiriamos sąnaudos. Tuo tarpu vykdant fizinę prekybą, reikia didesnių prekybai tinkančių patalpų, personalo, papildomų fiziniams pardavimams skirtų priemonių, apsaugos sprendimų ir kt. Visa tai prisideda ir prie didėjančios vartotojams siūlomų prekių kainos, todėl verslas tampa mažiau konkurencingas. Taigi, jei pasirenkama prekiauti internetu, verslo sąnaudos gali sumažėti net kelis kartus, o naujų klientų skaičius didėti geometrine progresija.
Svarbu ir tai, kad prekiaujant internetu kur kas lengviau pasiekti potencialius klientus. Trumpiau tariant, nesudėtinga nusitaikyti į tikslinę auditoriją, kuri išskirtinai domisi jūsų parduodamomis prekėmis. Tai padeda pasiekti internetinio marketingo sprendimai (tokie kaip Google AdWords, Facebook reklama, remarketingas, internetinės parduotuvės optimizavimas paieškos sistemoms ir kt.).
Todėl jei ieškote efektyvesnių, lengvesnių ir produktyvesnių būdų plėsti savo komercinę veiklą ir didinti pardavimus – internetinė parduotuvė gali būti vienas iš pranašiausių sprendimų.