Turbūt jau spėjote pastebėti, kad per pastaruosius metus mūsų šalyje – ir ypač Vilniuje – atsirado labai daug greito maisto užkandinių, siūlančių maistą išsinešimui. Tiesą sakant, pradėjus populiarėti šiai maitinimo sričiai, nemaža dalis pradedančiųjų verslininkų nusprendė tuo pasinaudoti ir taip pat prisidėjo prie greito maisto užkandinių steigimo bei plėtros. Taigi, dabar užkandinių yra begalė, todėl jei ir jūs nusprendėte savo jėgas ir sėkmę išbandyti šioje rinkoje, pirmiausia turėtumėte labai gerai apgalvoti visą savo būsimo maitinimo srities verslo koncepciją. Tai labai svarbu, jei norite, kad jūsų verslas sistemingai plėstųsi ir įgyvendintų jūsų užsibrėžtus tikslus.
- Be abejo, pirmiausia jums reikėtų nuspręsti, kokio tipo tai bus greito maisto užkandinė. Jei ruošiatės savo klientams siūlyti tradicinius greito maisto patiekalus, tokius kaip kebabai, picos, skrudintos bulvytės ir kt., labai rizikuosite, kadangi tokio tipo užkandinių galima rasti kiekviename mieste. O tai reiškia, kad tokiu maistu nieko nebenustebinsite. Dėl šios priežasties reikėtų labai gerai apgalvoti maistą, kurį galėsite pasiūlyti savo klientams. Tai turėtų būti labai originalu, skanu ir nematyta.
- Taip pat labai svarbu, kad turėtumėte pakankamą biudžetą. Kaip žinia, maisto gamybos versle be pinigų išsiversti yra tiesiog neįmanoma. Todėl kuo didesnis bus jūsų turimas kapitalas, kurį galėsite investuoti į maitinimo verslą, tuo greitesnių ir labiau užtikrintų rezultatų galėsite pasiekti. Tuo tarpu, jei pradėsite su labai nedidelėmis investicijomis, nenustebkite, kad jūsų verslas plėsis labai lėtai – nebent jūsų produktas kalbės pats už save ir tokiu būdu jo populiarumas augs ne dienomis, o valandomis.
- Žinoma, jūs turėtumėte pasirinkti ir tinkamą vietą. Vieta greito maisto užkandinių versle turi labai didelę įtaką verslo sėkmei. Todėl reikėtų pagalvoti apie tai, kas galėtų būti patogiausia ir matomiausia jūsų tiksliniam vartotojui. Ir nors neretai daugiausiai žmonių sulaukiančiose vietose patalpų nuomos kainos yra labai didelės, tai tikrai nereiškia, kad jūs turėtumėte šios minties atsisakyti. Kartais pradžioje reikia investuoti daugiau, kad galėtumėte pasiekti norimą rezultatą.
Turite pasirūpinti ir savo gaminamo maisto kokybe. Be šio elemento negalima įsivaizduoti sėkmingo maitinimo verslo. Juk šiuo atveju kalbame apie vartotojus, kurie užsisakydami maistą tikisi būti maloniai nustebinti. Todėl pasistenkite, kad jūsų maistas, kurį siūlysite naujoje greito maisto užkandinėje, visuomet išliktų pačios aukščiausios kokybės.
- Be jokios abejonės jums taip pat reikėtų išspręsti ir maisto išsinešimui klausimą. Jei jūsų vartotojai maistą valgys ne jūsų užkandinės viduje, jums bus reikalingos maisto išsinešimo pakuotės – pastarosios turėtų būti pritaikytos jūsų gaminamam maistui. Trumpiau tariant, apipavidalintos taip, kad vartotojams būtų lengviau prisiminti jūsų prekės ženklą. Be to, maisto išsinešimo pakuotės taipogi turi būti labai patvarios, kokybės ir patogios. Tuomet vartotojams nekils jokių papildomų nepatogumų.
- Žinoma, kaip jau supratote, didelę įtaką jūsų verslo populiarumui ir pasisekimui turės ne tik maistas, tačiau ir jūsų reklamos strategija. Todėl turite apgalvoti, kokios reklamos priemonės jūsų atveju būtų pačios efektyviausios. Tam galite pasitelkti ir marketingo specialistus, kurie atsižvelgę į jūsų vykdomą veiklą ir konkretų produktą, galės suformuoti visą reklamos planą.
- Galiausiai turite nepamiršti, kad jei sistemingai sieksite savo tikslo, galiausiai jį ir pasieksite. Ir nors tam gali reikėti daugiau laiko, nenuleiskite rankų – visuomet įgyvendinkite savo strategiją ir žingsnis po žingsnio judėkite pirmyn, kol galiausiai galėsite džiaugtis pačiais geriausiais rezultatais, t.y. didėjančiu klientų skaičiumi ir augančiais pardavimais.