Google AdWords pagrindai ir ekspertų patarimai pradedantiesiems

Macbook Pro Retina And Iphone 5S With Google Home Page On The Sc

Sėkminga verslo plėtra reikalauja nuolatinio darbo ir patikimų reklamos priemonių. Keičiantis laikams ir naujosioms technologijoms vis sparčiau žengiant į priekį, didžioji dalis prekių yra reklamuojos internetinėje erdvėje. Be to, atlikti rinkos tyrimai patvirtino, kad daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų, ieškodami aktualių prekių, naudojasi Google paieškos sistema. Čia svarbiausią vaidmenį atlieka Google AdWords reklama, leidžianti maksimaliai padidinti potencialių klientų gretas ir skatinti pardavimo rodiklių augimą.

Nors darbas su AdWords sistema reikalauja žinių ir patirties, vis dėlto, kryptingai besimokantys vartotojai gali nesunkiai tapti šios srities specialistais ir siekti numatytų tikslų. Tiesa, mokymasis dirbti savarankiškai reikalauja papildomų išlaidų ir laiko. Be to, nustatytų tikslų realizacija gali užtrukti, todėl siekiantiems greitesnio ir efektyvesnio rezultato, neturintiems laiko pamokoms ir klaidoms, rekomenduojama bendradarbiauti su internetinės rinkodaros profesionalais, kurie turi patirties dirbdami su Google AdWords, išmano internetinės rinkodaros principus ir gali pasiūlyti efektyviausius sprendimus numatytiems rezultatams pasiekti.

Siekdami užtikrinti reklaminių kampanijų sėkmę, visų pirma turite suprasti AdWords sistemos veikimo principą. Esminis minėtosios reklamos tikslas – pateikti jūsų reklaminius skelbimus Google paieškos sraute geriausiai matomose vietose, taip didinant potencialių klientų gretas. Be to, vienas svarbiausių AdWords privalumų yra tai, kad jūsų reklaminis skelbimas bus rodomas tik suinteresuotiems klientams, kurie į Google paieškos laukelį veda atitinkamą raktinę frazę. Dar vienas privalumas – jūs mokate ne už reklamos parodymus, o už skelbimo paspaudimus. Kitaip sakant, jūsų reklama yra rodoma už dyką, o jūs mokate tik už realius klientus, kurie apsilanko jūsų svetainėje.

Jei nusprendėte naudotis Google AdWords reklama, svarbiausias jūsų darbas – tinkamų raktinių frazių parinkimas. Viena dažniausių pradedančiųjų reklamuotojų klaidų – populiariausių ir dažniausiai vedamų raktažodžių pasirinkimas, neįvertinus jų atitikties realiai produkcijai. Tokiu atveju lankytojų srautas auga, tačiau pardavimo skaičius nesikeičia, o tai reiškia, kad jūsų pinigai išleidžiami veltui. Be to, siekdami didžiausios sėkmės, turite atsižvelgti į savo auditoriją ir lokacijos vietą, pvz., jei nevykdote internetinės prekybos ir turite stacionarią parduotuvę Vilniuje, ar jums reikalingas klientų srautas iš Kauno?

Norėdami efektyviausių rezultatų, nepamirškite, kad paleistos reklaminės kampanijos turi būti nuolatos stebimos, reikalui esant – atnaujinamos ir keičiamos, vertinant lankytojų elgesį ir jų pasirinkimus. Be to, įvertinę paspaudimų skaičių ir konkretaus raktažodžio populiarumą, galite parinkti optimaliausią biudžetą, kuris užtikrins didžiausią investicinę grąžą.