Turbūt žinote, kad Florencija yra Italijos miestas. O ar žinote, kas yra BlackFlorence.com? Atsakyti ir paprasta, ir sudėtinga. Lyg ir galėtume teigti, jog tai komunikacijos ar reklamos (ar abiejų šių dalykų) agentūra. Iš kitos pusės, šis apibūdinimas nėra visiškai tikslus. Kodėl? Nes išreklamuoti, pakomunikuoti – ne visai tai, ką ši agentūra daro.
Nuo paprasto reklamavimo ir komunikavimo ją (minėtą agentūrą) skiria prasmė. Kitaip tariant, čia kreipiamas dėmesys į prasmingą verslo komunikaciją. Į tokią, kuri neatsiejama nuo autentiškumo. Ir, žinoma, nuo gero rezultato. Bet rezultatas – dar ne viskas. Kad reikalai klostytųsi puikiai, reikalingas ir sklandus procesas. Todėl svarbu kreiptis į profesionalus. Ar galima pasitikėti BlackFlorence.com? Jeigu ieškoma originalių ir efektyvių idėjų, tuomet taip.
Verslo specifika, kompanijos pasaulėvaizdis
Išrutulioti idėjas, pristatyti, pateikti produktą ar paslaugą – tai neatsiejama nuo veiklos specifikos. Vienaip reklamuojamos valymo paslaugos, kitaip – prekyba kompiuteriais. Tačiau jeigu kur nors priklijuosite lapelį su užrašu „Teikiamos valymo paslaugos“, sunku tikėtis klientų antplūdžio.
Nepaisant veiklos pobūdžio, komunikacija turėtų būti prasminga. Ir NEturėtų būti nuobodi. Žodžiais „Parduodame kompiuterius“ anaiptol nereprezentuojamas kompanijos pasaulėvaizdis.
Komandos vertybės
Akivaizdu, kad reikšmės nestokoja komandos vertybės. Jeigu batų parduotuvės savininkas apie savo produktus kalbėtų neigiamai, kažin ar pavyktų perteikti žinutę, kokie puikūs produktai parduodami…
Iš pastarosios minties formuotume prielaidą, jog tada, kai komandos vertybės, įsitikinimai susikerta, sunku ir nuspėti, koks bus rezultatas. Turbūt logiškiausia nesitikėti nieko. Arba imtis to, kas atitinka įsitikinimus.
Sėkmė ir nesėkmė
Apie verslą galima kalbėti itin daug. O kiek diskusijų verda posėdžių kabinetuose!.. Vieni sprendimai sėkmingi, kiti nelabai. Tačiau kaipgi ta sėkmė matuojama? Ar yra koks būdas nustatyti? Pavyzdžiui, jeigu per tam tikrą laikotarpį tikėtasi parduoti šimtą porų batų, o parduota dvigubai daugiau, tai tikrai galėtume vadinti sėkme.
Toks pavyzdys aiškus. Bet verslo pasaulyje yra dalykų, kurie susipina, kurių ribos neaiškios, kuriuos įvertinti ne taip ir paprasta. Dar sudėtingiau būna sumąstyti, nuo ko pradėti, kokia idėja verta dėmesio. Tad pastangų reikia. Ir nemažai.
Svarbu, kad tos pastangos būtų tikslingos. Todėl kreipdamiesi į Black Florence žinote, jog kalba suksis ne apie bet kokią, o apie prasmingą komunikaciją. Apie dalykus, susijusius tiek su sklandžiu procesu, tiek su rezultatu, kuris atitiktų lūkesčius.
Lūkesčių tema irgi sudėtinga. Bet etapas po etapo dirbant, einant rezultato link, lūkesčių pamatavimas įgauna kitokią prasmę. Viskas tampa apibrėžčiau. O jei darbas nuoširdus, jei teikiamos paslaugos ir parduodamos prekės neprieštarauja įsitikinimams, tai ir jų reklamavimas turėtų būti neprastas.