Adidas avalynė ir kodėl ją verta rinktis?

Ilgametė istorija

Turbūt nieko nenustebinsime pasakydami, kad Adidas turi labai turtingą istoriją kaip sėkminga įmonė, bet ar žinote, kad jos istorija siekia net 1924 metus kai broliai Dassleriai pradėjo kurti batus. Tai be jokių abejonių yra seniausia sportinės avalynės kompanija pasaulyje.

Savininkas ir kūrėjas

Retai galima būtų sakyti, kad kompanijos pliusas yra jos savininkas, bet Adidas avalynės atveju tai galima teigti vienareikšmiškai. Adi Dassleris pats ilgus metus buvo sportui prijaučiantis žmogus ir turėjo misiją sukurti kuo įmanoma geresnius batus sportui. Ilgus metus jo misija buvo eliminuoti trūkumus, kuriuos dažniausiai sutinkame avalynėje, rasti vis pažangesnius metodus avalynei kurti ir tai jam tikrai pavyko.

Trys juosteles – funkcionalumo pavyzdys

Visi puikiai žinome Adidas prekės ženklą – tris juosteles, bet ar žinote, kad originali to paskirtis buvo ne dizainas, bet funkcionalumas? Tai davė stabilumo bato konstrukcijai ir prilaikė viršutinę jo dalį, galbūt šiai dienai tai nėra aktualu, tačiau žmonėms kurie mėgsta kai kiekviena detalė turi paskirtį tai tikrai patiks.

Naujovės ir tobulumo paieškos –  aukščiau visko

Adidas avalynė visuomet išsiskyrė dizainu, funkcionalumu, kokybe ir sportiškumu, bet vienas dalykas yra ypač ryškus – tai naujovių ir tobulumo paieškos. Adidas visuomet yra pirmieji atrasti vis tobulesnę medžiagą ar jos panaudojimo būdą. Ar esate girdėję, kad Adidas pirmieji pradėjo eksperimentuoti su 3D atspausdinta avalynę, tai ypač aktualu tiems, kam ypač praverstų unikaliais jiems pagaminta avalynė, galimybė standartu paversti labai nestandartiškų formų avalynę yra didžiulis žingsnis į priekį. Dideles pastangas Adidas deda ir avalynės kūrimą iš perdirbtų medžiagų, nors šiai dienai tokio produkto įsigyti nėra galimybės, bet tai parodo Adidas misiją ir tai, kad jie pasiruošę investuoti savo laiką ir pastangas į opcijas kurios bus ne tik funkcionalios, bet ir bus naudingos mūsų aplinkai. Akivaizdu, kad Adidas misija yra kuo įmanoma labiau tobulinti savo produkciją ir kas gi nenorėtų būti to dalimi, o tai padaryti yra labai lengva.