6 įdomūs faktai apie „Counter Strike“ žaidimą

Kiekvienas šaudyklių žanro kompiuterinių žaidimų mėgėjas gerai žino „Counter Strike“ 1.6 žaidimą. Tai niekuomet nemirštanti klasika – nepaisant to, kiek naujų ir moderniomis technologijomis bei šiuolaikiniai kompiuteriniai efektais paremtų šaudyklių pasirodytų kompiuterinių žaidimų rinkoje, 1.6 „Counter-Strike“ žaidimo versija išlieka labai populiariu vartotojų pasirinkimu, todėl verta pateikti keletą įdomių faktų, kurių galbūt iki šiol nežinojote.

  • Counter Strike„Counter-Strike“, kaip ir daugybė kitų „Valve“ kompanijos žaidimų, 1999 pasirodė kaip „Half-Life“ žaidimo modifikacija. Iki tol, kol pasirodė pilnas „Counter-Strike“ žaidimas, jis buvo laikomas „beta“ fazėje, kurios metu kūrėjai pridėdavo ir pašalindavo daugybę įvairių funkcijų. Iki 4.0 „beta“ versijos bombos išminavimo nebuvo.
  • Originalios „Counter-Strike“ modifikacijos kūrėjas Minh „Gooseman“ Le teigė, kad žaidime veiksmas vyksta tarp teroristų ir antiteroristinio būrio todėl, kad tuo metu tai buvo neįprasta tematika. Trumpiau tariant, tuomet kompiuterinių žaidimų rinkoje nebuvo daug žaidimų, kurie žaidėjams galėjo pasiūlyti tokio tipo veiksmą. Todėl „Counter-Strike“ galima vadinti šio žanro pradininkais.
  • Visi pagrindiniai „Counter-Strike“ žaidime esantys žemėlapiai buvo sukurti bendruomenės. Tai nebuvo žaidimo kūrėjų darbas. Kiekviena pasirodžiusi žaidimo modifikacijos versija pasiūlydavo vis naujus žemėlapius – ir nei vienas iš jų nebuvo sukurtas nei Le, nei Jess Cliffe.
  • „CS_Siege“ yra vienas iš pačių seniausių žaidimo žemėlapių, pirmą kartą pasirodęs 0 „beta“ versijoje. Be to, šis žemėlapis iki šiol išliko žaidime. Žinoma, naujausioje „Counter-Strike: Global Offensive“ žaidimo versijoje jis yra šiek tiek pakoreguotas, tačiau žemėlapio pagrindas išlieka toks pats. Taip pat vertėtų paminėti, kad pradžioje „CS_Siege“ žemėlapis buvo vadinamas „Canyon Hunt“.
  • Vienoje „Counter-Strike“ žaidimo kūrimo stadijoje žaidėjai galėjo vairuoti transporto priemones. „De-jeepathon2k” žemėlapyje, kuris pasirodė 0 „beta“ versijoje, buvo du džipai, kuriuos žaidėjai galėjo valdyti. Visas žemėlapis buvo sukurtas lyg būtų lenktynių trasa, tačiau pagrindinis tikslas išliko toks pats – bombos išminavimas. Kadangi transporto priemones buvo labai sudėtinga valdyti, o žemėlapio dizainas buvo ribotas, 7.1 „beta“ versijoje žemėlapis buvo pašalintas.
  • „Counter-Strike: Global Offensive“ žaidimas niekuomet nebuvo svarstomas tapti „Counter-Strike 2“. Vietoje to, „CS:GO“ buvo sukurtas kaip „Counter-Strike 1.6“ ir „CS:Source“ mišinys – vartotojams pristatant visą tai, kas buvo šiuose žaidimuose, tik modernizuojant ir pritaikant taip, kad atitiktų šiuolaikinius šaudyklių žanro žaidimus. „Valve“ tokį sprendimą priėmė todėl, kad nepaisant jų lūkesčių, kai pasirodė „CS:Source“ – ne visi žaidėjai paliko „CS 1.6”. Taigi, žaidimo bendruomenė suskilo į kelias dalis. Kaip jau buvo minėta, iki šiol daugybė žaidėjų vis dar žaidžia tiek „CS 1.6“, tiek ir „CS:Source“ žaidimus.